среда, 6. јануар 2016.

Empties/ Potroseni proizvodi #1


Za danasnji post sam pripremila proizvode koje sam u prethodnom periodu iskoristila.
Nisam imala nikakve alergije ni na jedan od pomenutih proizvoda, pa ih iz tog razloga i preporucujem. Srecan badnji dan! 


1. Mixa Micellar Water sensitive and reactive skin- Micelarna voda bez parabena i alkohola za osetljivu kozu sadrzi pantenol, nezno skidajuci sminku sa lica i negujuci je. Lilly- oko 500din.

2. Vichy Purete Thernake 3in1- Nega za ciscenje lica 3u1: cisti lice, uklanja sminku i smiruje kozu. Pogodno je za osetljive oci i korisnike kontaktnih sociva. Verovatno najbolje sredstvo za skidanje sminke koje sam probala. Pakovanje je duplo manje od Mixa micelarne vode, ima samo 200ml, a isto toliko je i skuplje. Ali je i jace cini mi se, pa treba manja kolicina da bi se skinula sva sminka sa lica. Lilly- manje od 2000din.

3. Garnier Calming eye makeup remover for sensitive skin- Sredstvo za uklanjanje sminke sa ociju bez mirisa, alkohola i boje na koje takodje nisam imala alergiju. Vrlo lepo uklanja i maskaru. Lilly- oko 600din.

4. Sephora 2in1 waterproof eye makeup remover gel- Odlican gel koji jednim potezom uklanja sminku i necistoce sa ociju, posebno dobar za ajlajner. Meni se licno nije dopala gel struktura, pa sam jedva cekala da ga potrosim i koristila sam ga za skidanje sminke sa celog lica. Sephora- manje od 1000din.


5. Aquaphor healing ointment mast- Vec sam pisala o ovoj masti, obozavam je. Nadam se da ce uskoro poceti da je uvoze.  

6. Pantenol krema- Verujem da skoro svi u kuci imaju pantenol i pomaze u najrazlicitijim situacijama. Koristila sam ga za ruke, lice, pete… Lilly- oko 200din.


7. Degree ultra clear- Dezodorans u stiku koji mi se jako dopao, ujna mi ga je prosledila tako da imam jos 2 u rezervi. Posto nema da se kupi kod nas, ne znam sta cu kada ga potrosim s obzirom na to da mi je jako tesko da pronadjem neki koji ne prouzrokuje alergije a koji ujedno i lepo mirise. 


8. Le Petit Marseillais- Sampon za normalnu kosu sa lomljivim krajevima- favorit mi je zeleni, koji je za kosu sklonu zamascivanju, a ovaj sam kupila po preporuci drugarice i to samo zato sto lepo mirise. Sadrzi mleko slatkog badema i esktrakt lanenog semena, sto me je privuklo, medjutim nikako mi ne odgovara jer sam morala da perem kosu svakog dana maltene. Nauk- Miris nije sve :D Lilly- 235din.


9. Nivea gel za tusiranje sa uljem- Volim da menjam i isprobavam nove kupke, zato sto mi dosade. Ovaj koristim od letos i nastavljam da ga kupujem. Ima male cestice za piling, a sadrzi i ulje pa tako i neguje i hidrira vasu kozu. Lilly- 235din.


10. Afrodita tecni sapun sa mirisom vanile- mogli ste da vidite da sam ga spomenula u favoritima, a sada je vreme da se nadje i u potrosenim proizvodima. U poslednje vreme sam opsednuta mirisom i ukusom vanile. Lilly- 249din.

Нема коментара:

Постави коментар