субота, 2. јануар 2016.

December/ 2015 Favorites


Tokom decembra sam isprobavala nove proizvode i vec su se nasli u favoritima. Pored noviteta, tu su i proizvodi koje sam volela tokom cele godine. 


1. Sebamed Clear face tonik za dubinsko ciscenje lica- Odlican tonik koji efikasno stiti kozu od akni i bakterija. Koristim ga nakon temeljno ociscenog lica a pre nanete kreme za lice. Lilly- 500-600 din.

2. Sebamed hidratantna krema za lice- Dugo sam trazila kremu za lice koja brzo upija a daje efekat, kako imam osetljivu kozu ne smem mnogo eksperimentisati, a ova Sebamed je odlicna. Odmah upija i daje kozi svilenkast osecaj koji traje. Lilly- oko 1200 din.


3. Avene eau thermale Micellar lotion- Blaga micelarna voda za osetljivu kozu. Jako lepo uklanja sminku i necistoce sa lica, ima prijatan miris. Lilly

4. Avene eau thermale Clean-Ac cream- Hidratantna krema koja umiruje kozu, sprecava crvenilo i predstavlja dodatnu negu nakon tretmana. Hidrira, neguje i vraca kozi osecaj prijatnosti. Lilly

5. LaRoche- Posay Lipikar Baume AP+ -Krema koja vraca lipide, deluje protiv iritacije ili svraba. Ne sadrzi parfem niti paraben, pomaze i pri nezi vrlo suve koze, a odlicna je i ako imate gusciju kozu na rukama. U apotekama


6. Nivea extra soft pads 80- Jako mekani i nezni tuferi za uklanjanje sminke ili nanosenje tonika. Lilly- 180 din.


7. Fitogal glicerinska krema za ruke- Imam problem za kremama za ruke, jer ne volim masne. Zelim da odmah upiju i daju rezultat. Najbolja krema je bila Aurina, medjutim otkako je vise ne proizvode, mucim se da pronadjem slicnu njoj. Ova fitogalova je odlicna zamena. Lilly, Dm- 150-180 din.

8. Himalaya hranljiva krema- Takodje odlicna zamena, lagana nemasna tekstura koja odrzava kozu zdravom i neznom. Kod ove kreme mi se jedino nije dopalo sto sadrzi aloja veru, jer mi aloja ne prija iz nekog razloga, medjutim u ovom slucaju nisam imala reakcije, a miris je neutralan. Lilly- 235 din. 


9. Schwarzkopf GISS hair repair conditioner- Regenerator za dugu kosu sklonu ispucalim krajevima je spas za moju kosu. Nanosim ga nakon sto osusim kosu za lako rascesljavanje. Ima jako lep miris i ostavlja kozu mekanom. Lilly- 300-400 din.

10. Balea dm Trend It Up sampon za suvo pranje- Prvi sampon za suvo pranje kose koji sam probala, jer ipak mislim da je najbolje resenja za prljavu kosu da je operete medjutim neka dmi zaista zatreba, jer se desava da moram hitno negde da odem a nemam vremena da je operem. U tim slucajevima nanesem malo i odlozim pranje kose za par sati. Mirise na vanilu i jako mi se dopada. Dm- oko 300 din.


11. Estee Lauder Pure Color Portfolio Makeup Palette- Potpuno je promenila moj nacin sminkanja. Predivna paleta boja, pigmentacije i postojanosti.


12. Omiljeni karmini 2015.- Golden Rose #02 o njemu sam vec pisala, divna prljavoroze boja. Essence (come to town kolekcija) #01IS THAT YOU, SANTA? Koralna boja idealna za bilo koje godisnje doba i #02WRAPPEDINPINK ljubicast koji odlicno stoji posebno zimi. Aura absolute matte lip cream- Svakako moj omiljen sjaj-karmin i idealan poklon dragoj osobi. Moj je u broju #611Time for selfie. I poslednji favorit sto se tice proizvoda za usne je Mac olovka u boji #Spice koju u 90% slucaja imam na usnama zajedno sa golden rose karminom. Odlicna kombinacija. 


13. Cetkice koje sam koristila tokom cele godine- Avon cetkica za nanosenje rumenila/kontura i KillyS cetkice za nanosenje senke. KillyS cetkica ima u Lilly i ove su u setu od tri za oci. 


14. Omiljeni lakovi za nokte- Zoya,o njemu sam pisala u proslim favoritima, kao i o Essie, Golden Rose u brojevima #72 i #61, Kiko #510, Barry M #fashionicon i Essence gel #33 Wild White Ways.



15. Afrodita tecni sapun sa mirisom vanile- Omiljen sapun koji sam ikada probala! Predivno neguje ruke, ne isusuje ih i mirise na puding od vanile. Lilly- 249din.


16. Detalji 2015.- Mindjuse koje sam dobila od najbolje drugarice za rodjendan nisam skidala cele godine! U obliku srca su, diskretne a efektne :D I sat koji je savrsen jer ima i zlatnih i srebrnih momenata pa ne ogranicava dalje detalje. Ciklama torbica iz Zare koju svakodnevno nosim, idealna je jer ne mogu da nosim nepitrebne stvari. Mala je a opet mnogo toga stane, pa cak i karte za uno!
I Esprit ranac od kog se ne odvajam ako ipak treba da nosim vise stvari. Idealan za putovanja. 


Nadam se da vam se dopao prvi post u ovoj godini. J






Нема коментара:

Постави коментар