уторак, 29. децембар 2015.

Sremski Karlovci


I just returned from Sremski Karlovci, beautiful city in Serbia, near Novi Sad. I often go there because I have a lot of friends in Novi Sad and also because of ecological organization, that I’m part of.
 When it comes to Holidays, even though my favorite color for outfits is black, I like to wear green and red because those are Christmas colors if you ask me. I love how they mix together.

Upravo sam se vratila iz Sremskih Karlovaca, prelepog grada blizu Novog Sada. Cesto idem tamo jer imam puno prijatelja iz Novog Sada i zbog ekoloske organizacije ciji sam clan, a cije je srediste upravo u S. Karlovcima.
Iako je moja omiljena boja za kombinovanje crna, kada dodju praznici volim da spajam zelenu i crvenu (iako ih posebno ne volim toliko), jer me podsecaju na Bozic i praznike.










Turtle neck jumper- C&A
Skirt- H&M

Нема коментара:

Постави коментар